Termín expedice

Nyní přijaté objednávky s platbou dobírka a zaplacené online platby budou odeslány zítra s doručením následující pracovní den.

Při nákupu nad 1111 Kč doprava na Zásilkovnu ZDARMA.    

Heureka.cz
Hodnocení: 5 / 5
23.09.2020
Hodnocení: 5 / 5
22.09.2020
Hodnocení: 5 / 5
21.09.2020
Krásné výrobky
Hodnocení: 5 / 5
16.09.2020
Hodnocení: 0.5 / 5
14.09.2020
Zboží jsem objednala 3.9. a stále nedorazilo. Jelikož asi nestihne dorazit do soboty do naší svatby, bude mi balík k ničemu.
Hodnocení: 5 / 5
14.09.2020
Hodnocení: 0.5 / 5
13.09.2020
Růže na podvazku byla psána i vyobrazena na fotografii jako modrá. Ve skutečnosti byly růže bílé. Kdybych o této skutečnosti věděla, vybrala bych si jiný podvazek s modrým detailem, který tak zcela chyběl na zaslaném zboží.
Hodnocení: 5 / 5
11.09.2020
Hodnocení: 5 / 5
10.09.2020
Hodnocení: 5 / 5
10.09.2020
Hodnocení: 5 / 5
10.09.2020
Absolutně super obchod.. vyšli mi ve všem vstříc a rychlost neskutečná.. Moc všem z obchodu děkuji Voglová Blanka
Hodnocení: 5 / 5
09.09.2020
Zbozi bylo doruceno ve velmi kratkem terminu a v poradku
Hodnocení: 5 / 5
08.09.2020
Rychlý a pohodlný nákup z domova. Děkuji.
Hodnocení: 5 / 5
07.09.2020
Hodnocení: 5 / 5
05.09.2020
Hodnocení: 5 / 5
30.08.2020
Již mnohokrát jsem nakupovala na tomto e-shopu, vždy 100 % spokojenost
Hodnocení: 5 / 5
30.08.2020
V obchodě se mi nakupovalo moc dobře. Široká nabídka na jednom místě. Všechno mi dorazilo v pořádku a hezky zabalené. Kromě svatby se dá objednat spoustu věcí třeba i na oslavy a různá posezení. Za mě super! Děkuju
Hodnocení: 5 / 5
30.08.2020
Velmi rychle vyřízení a poslání. Jeden den jsem objednála a druhý den mi to přišlo.
Hodnocení: 5 / 5
29.08.2020
Zobrazit více hodnocení

FAQ - Otázky a odpovědi

Nepřišel mi e-mail o potvrzení objednávky.

Při správném dokončení objednávky Vám vždy dorazí roboticky zpracovaný email o jejím přijetí. Pokud Vám email nedorazil, je možné, že byla chybně zadána emailová adresa nebo nebyla správně dokončená objednávka. Neprodleně nás kontaktujte, situaci budeme ihned řešit.

 

Jak rychle odešlete moji objednávku?

Veškeré námi nabízené zboží máme fyzicky na skladě. Při platbě dobírkou garantujeme odeslání objednávky do 24 hodin pracovního dne (pokud si nepřejete jinak). V případě platby bankovním převodem předem je objednávka odeslána do 24 hodin pracovního dne od připsání částky na náš účet. Aktuální informaci kdy bude objednávka odeslána naleznete v pravém horním panelu.

 

Za jak dlouho mi bude zboží doručováno?

Přepravní společnost PPL, Česká pošta Zásilkovna doručí balíček následující pracovní den od odeslání objednávky. 

 

Mám u Vás již vytvořenou objednávku, ještě bych ale chtěl nějaké zboží doobjednat. Je to možné?

Ano, je to možné pokud Vaše objednávka ještě nebyla odeslána. Doobjednávku můžete vytvořit přes email nebo telefon. Je nutné uvést kód, název zboží a požadovaný počet. Pokud budete požadovat větší množství zboží je možné i vytvoření doobjednávky přes eshop. V tom případě je nutné uvést do poznámky k objednávce " doobjednávka k objednávce č. ...... - číslo Vaší původní objednávky." Po přijetí Vaše objednávky sloučíme a nebudete platit dvojí poštovné. Pokud máte platbu bankovním převodem, nezapomeňte nás v poznámce informovat, zda jste již platbu provedli.

 

Máte kamenný obchod, kde si můžu zboží prohlédnout?

Jsme pouze internetový obchod bez kamenné prodejny. Zboží si můžete prohlédnout a zakoupit pouze na webu.

 

Co když nebudu se zbožím spokojen?

V případě nespokojenosti můžete do 14 dnů nepoužité zboží vrátit. Zaručujeme Vám bezproblémovou spolupráci – možnost výměny zboží za jiné či vrácení peněz.

 

Je stanovena minimální hodnota nákupu?

V našem obchodě není stanovena minimální hodnota nákupu. 

 

Chci objednat pouze drobnost, je možné ji zaslat levněji obálkou?

Není, obyčejně ani doporučeně objednávky nezasíláme. Ceny poštovného u nás nezávisí na množství objednaného zboží.

 

Mohu nakupovat bez registrace?

Ano, v našem obchodě je možný rychlý nákup bez registrace.

 

Nemáte na skladě dostatečné množství zboží, jaké máte řešení?

Kontaktujte nás a domluvíme se na doobjednání požadovaného množství. 

 

Co když nebudu doma, když zboží dorazí?

Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní společnosti PPL a České pošty. Řidič PPL Vás bude v den doručení kontaktovat a můžete se domluvit na jiném čase případně dni doručení. Doručovatel České pošty Vám v případě Vaší nepřítomnosti zanechá ve schránce oznámení o zásilce s informacemi o možnostech opětovného doručení, popřípadě si zboží budete moci vyzvednout na Vaší poště, kde bude zásilka uložena po dobu 7 dnů.

 

Od jaké částky neplatím poštovné?

Poštovné za Vás uhradíme při objednávce nad 1111 Kč přes Zásilkovnu a nad 2222 Kč přes PPL a Českou poštu. 

 

Může se lišit barva zboží na fotografii od skutečně dodaného zboží?

Fotografie zboží jsou originály, nejsou nikterak upravovány. Barvy jsou z velké míry ovlivněny nastavením Vašeho monitoru. V případě, že nebudete s barvou výrobku spokojeni, zaručujeme Vám výměnu či vrácení peněz.

 

Do kdy mohu svoji objednávku stornovat?

Naší prioritou je, aby zákazník dostal zboží co nejdříve, proto jej dodáváme přepravci v co nejkratším čase. Tudíž je možné, že např. po 2 hodinách od uzavření objednávky může být Vaše zásilka již odeslána (viz. email o odeslání objednávky). Pokud Vaše objednávka ještě nebyla odeslána, je možné ji stornovat. V případě již odeslané objednávky nás kontaktujte, zjistíme, zda se s tím dá ještě něco dělat.

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle 721 810 605 nebo na e-mailové adrese info@svatba-eshop.cz , jakmile to bude možné, ihned Vám odpovíme.

Termín expedice

Nyní přijaté objednávky s platbou dobírka a zaplacené online platby budou odeslány zítra s doručením následující pracovní den.

Při nákupu nad 1111 Kč doprava na Zásilkovnu ZDARMA.    

Email: info@svatba-eshop.cz

Tel.: PO - PÁ 8.00 - 15.00 

+ 420 721 810 605